Nyt on siis vuoden ensimmäinen juttu kesäteatterista tehty. Tällä viikolla
Mikrofoni kiertää-lähetyksessä Puotilan kartanon kesäteatterin väkeä kertomassa tulevasta ja ensi viikolla samalla paikalla menemme hieman kauemmaksi ja Kangasalan kesäteatterin väki pääsee ääneen. Tuolloin Esko Kovero, Teemu Lehtilä ja Monika Lindeman valottavat
Nelinpeli-nimistä näytelmää.
Myös erilaiset instrumentit ovat soineet sillä loppukesästä radioon sisäpihalla järjestetään suomenruotsalaisuuteen liittyvät juhlat - mutta tästä enemmän myöhemmin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti